Help us serve you better
View products & Offers
Online Wedding List
DETAILS
Customer Support

At Credit Libanais, we appreciate and value your Customer Experience with regards to our products and services.


Each Feedback / Complaint received is forwarded to the "Unit responsible for the Principles of Banking and Financial Operations with Customers", which reports to the Chairman General Manager and ensures a transparent, efficient and confidential complaint handling.

 

 

يقدّر الاعتماد اللبناني تجربة عملائه المتعلّقة بالمنتجات والخدمات التي يقدّمها، ويعطي أهمية لكل مراجعة أو شكوى ويحيلها الى الوحدة المسؤولة عن أصول اجراء العمليات المصرفية والمالية مع العملاء، المرتبطة برئيس مجلس الإدارة المدير العام والتي تؤمّن الشفافية وسرعة المعالجة والخصوصيّة اللازمة.

 

 

 

What should you expect from CL?

 

  • If the problem is not solved on the spot, we will contact you within 3 working days of receipt of your complaint.
  • We shall inform you of the time needed to treat your Feedback/Complaint (maximum 15 days as at the date of receipt of the Feedback/Complaint).
  • Above period could be extended 15 additional days for one time only in case additional documents are required. 
  • Once the case is solved, we will advise you accordingly. 

 

 

آلية معالجة المراجعة/الشكوى:

 

  •  في حال لم تتم معالجة المراجعة/الشكوى عند تقديمها، سوف نعلمكم خلال فترة لا تزيد عن ۳ أيام عمل من تاريخ تقديم المراجعة/الشكوى، بأننا تلقـّيناها وهي قيد الدرس.
  • سيتم إبلاغكم بالوقت اللازم للنظر بالمراجعة وبالمهلة القصوى للردّ على ألا تتعدّى هذه المهلة ۱٥ يوماً من تاريخ تقديمها.
  • يمكن تمديد هذه المهلة ۱٥ يوماً إضافياً لمرة واحدة فقط وفي حالات استثنائية (مثلاً طلب مستندات أخرى أو أي أمر آخر يستدعي التمديد القسري) على أن يتمّ إعلامكم بذلك.
  • حينما تتم معالجة المراجعة / الشكوى، سوف نعلمكم بذلك مباشرة.
 
 
 
كيفية تقديم المراجعة / الشكوى
How could you file your Complaint?

عبر صندوق المراجعات في الفرع.

Refer to the Complaint Box at the branch and submit your Feedback / Complaint

 عبر رقم الهاتف الساخن (Hotline 1518)

من الاثنين إلى السبت من الساعة 8:00 صباحاً حتى الساعة  20:00 ليلاً، حيث يتمّ تسجيل المكالمات لخدمتكم بشكل أفضل.

CL Hotline phone number 1518

whereby calls are recorded to ensure transparency. Monday to Saturday from 08:00hr till to 20:00hr

البريد الالكتروني:feedback@cl.com.lb

 البريد العادي على العنوان التالي:

برج الاعتماد اللبناني - كورنيش النهر – مستديرة العدلية الأشرفية – 11002811 – بيروت، لبنان – ص.ب. 166729

Regular courier  to the following address:

Credit Libanais Tower - Corniche El Nahr, Adlieh Roundabout, Ashrafieh 1100 2811 - Beirut, Lebanon - P.O Box 16-6729

وسائل التواصل الاجتماعي:

Connect With Us

استمارة تسجيل مراجعة / شكوى

Customer Feedback /Complaint Form

In order to respond to your Feedback/Complaint, please complete this Form and submit it to us.
بهدف الاجابة عن مراجعتكم / شكواكم، يرجى ملء الاستمارة أدناه وإرسالها لنا.
PERSONAL INFORMATION / معلومات شخصية
Feedback / Complaint Type / نوع المراجعة/ الشكوى
Feedback / Complaint Subject and Description / موضوع المراجعة/الشكوى وتفاصيلها
add another file
Please note that your Feedback / Complaint shall be treated confidentially. The Bank shall contact you within 3 working days of receipt of your Feedback / Complaint. For the purpose of protecting the banking secrecy and the rights of both the Customer and the Bank, the Bank reserves the right to choose, at its sole discretion, the best timing and the best way for contacting the Customer. Consequently, the Bank shall not incur any liability or responsibility in this respect and cannot be demanded to pay any damages under any circumstances and for any reason whatsoever. We shall also reply within 15 working days, unless additional documents are required.
يرجى أخذ العلم أنه سيتم التعامل مع هذه المراجعة / الشكوى بالسريّة والخصوصيّة التامة. كما سنتواصل معكم خلال 3 أيام عمل من تاريخ استلام المراجعة/ الشكوى. وبهدف حماية السرية المصرفية وحقوق العميل والمصرف، يحتفظ المصرف بحق التواصل مع العميل في الوقت وبالطريقة الملائمة، وتالياً لا تتوجب على المصرف أي مسؤولية في هذا الخصوص ولا يترتب عليه أي حقوق أو عطل وضرر من أي نوع كان. وسيتم الرد على المراجعة/الشكوى ضمن مهلة لا تتعدى الـ15 يوماً من تاريخ استلامها، الا في الحالات التي تتطلّب من العميل تقديم مستندات اضافية.
Tell a friend
Sign up for updates

Banks list No.53-CRB:10742
Online & Phone Banking service – BDL 1/984 – July 11,2000
PayMobey service - BDL legal department 11/391 - August 14, 2013
Mobile Application service – BDL legal department 11/392 - August 14, 2013
Credit Libanais SAL – All rights reserved